dinsdag 3 juni 2014

Te lang geleden

Dat is het..... maar soms lijkt het of de tijd vliegt, of is dat alleen in Westendorp.

Maar nu ga ik leuke dingen schrijven, allereerst ben ik helemaal, driedubbel blij met het mooie uithangbord dat onze schoonzoon Marcel heeft gemaakt.


Wat is het toch een heerlijk weer, en de bloemen bij de winkel doen het ook goed,
het staat ook gezellig.
Maar mijn handen jeuken, we hebben weer zo'n mooie nieuwe serie binnen gekregen.
Romantic Renaissance

Watertanden bij deze mooie , alleen al de rand


En dit zijn maar 6 van de 19 stoffen die er bij horen.
Daar wil je toch meteen aan beginnen.

Ook kwamen deze champacks nog binnen, London Calling.


Maar vanavond eerst maar eens verder met de quilt waar ik me bezig ben.

Oh ja, noteert u vast in uw agenda 12 en 13 september,  Open Dagen,
en dit is ook de start voor onze actie voor Serious Request.
Samen met elkaar een quilt(s) maken,  die weer verloot worden,waarbij de opbrengst volledig naar het doel van dit jaar gaat.

Dit jaar wordt een stem gegeven aan meisjes en vrouwen die slachtoffer zijn van seksueel geweld in conflict gebieden. 

Met de opbrengst van Serious Request kan het Rode Kruis deze vrouwen helpen.

U krijgt later meer informatie

Tot het volgende blog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten