maandag 6 oktober 2014

Weer thuis

Afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag stonden we in Rijswijk op de beurs. Dit was voor ons de laatste beurs van 2014.
Het was weer gezellig, leuke gesprekken gehad met bezoekers en collega's.
En we hadden prachtig weer, en hadden op de kamer prima licht zodat
we 's avonds lekker verder konden met de hexagonnen.



 Mocht u de foto bekend voorkomen, dat kan kloppen ik heb de foto's ook gebruikt op facebook. Mijn tablet heeft (tijdelijke, hoop ik) kuren dus die foto's kan ik niet gebruiken.

Maar goed, zaterdagavond dus thuis en zondagmiddag bedacht dat ik misschien toch de bus uit moet pakken. Het kon net, maar net is genoeg.

Met de auto over de stoep....afijn, kijkt u zelf...



Vandaag is het verschil tussen onze oprit en het zand 30 cm. 
Gelukkig kunnen alle klanten parkeren tegenover de winkel bij de zaal.
Te voet is de winkel goed te bereiken.

Nu snel verder met de winkel weer netjes maken voordat morgen de deur
weer open gaat.

Anita en ik hebben op de terugweg leuke plannetjes gemaakt voor de komende
tijd. Zodra er iets af is zullen we u dat laten weten.

Fijne dag en tot het volgende blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten