vrijdag 30 januari 2015

Van alles wat

Het gaat steeds iets beter en dat komt ook door jullie allemaal, het is ontroerend
hoe jullie aan mij denken met bloemen, kaarten, iets om te lezen, iets om te
eten, lieve berichten en nog veel meer.
Dat doet zo goed.

Vandaag werden deze mooie bloemen door de bloemist gebracht.


Tegelijkertijd stond de postbode ook voor de deur met nog meer lieve kaartjes.


Deze week ben ik ook weer begonnen met patchen met de hand, want dat gaat goed.
Met de naaimachine is nog geen optie maar dat geeft niet, dat komt vanzelf weer.


Ik ben, weliswaar veel later dan andere jaren, toch weer begonnen met het blok van de maand
voor 2015.
Ik heb het getekend en Karin heeft het voor mij gemaakt.
Nu moet het nog ingepakt worden, maar dat komt ook goed.
Het thema is dit jaar
"Deuren"in combinatie met "vriendschap" want voor vrienden staat
de deur toch altijd open.



Wij zijn ook op de Handwerkbeurs in Zwolle, ik natuurlijk niet maar
Anita, Trudy, Karin, Ria en Inge gaan ervoor zorgen dat alles op
rolletjes loopt.

Dan zal ook de top te zien zijn van de nieuwe stofjes van Anni Downs, About a Boy,
About a Girl. 
Vandaag de top al gezien maar Janneke heeft hem nog weer meegenomen
om de harten te appliqueren.

Tot de volgende keer !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten