donderdag 16 april 2015

Dankbaar en gelukkig !!

De kop dekt de lading. Ik ben een dankbaar mens.
Het is nog geen 4 maand geleden dat ik in ons trapgat viel en ik
kan alles weer.
Lopen, fietsen, autorijden, de winkel, maar ook de beurs
afgelopen weekend in Rijswijk.
Samen met Anita 4 heerlijke dagen gehad.

Zo fijn om zoveel lieve mensen bij de stand te hebben die allemaal zo 
meelevend waren en die ook hun ogen niet konden geloven.

Ik ben ook nog iedere dag verwonderd, maar bovenal heel erg dankbaar en blij.

Onze winkeltijden zijn veranderd, zodat ik meer tijd heb om achter de 
naaimachine door te brengen, en dat is heerlijk.
Eerst de tijden
maandag-dinsdag-donderdag en vrijdag van 10.00-13.00 uur
woensdag van 10.00-20.00 uur

En dan de tijd achter de naaimachine, een leuk klein quiltje gemaakt.
Ik als echte theeleut kon niet anders....


Vorige week kwamen o.a. deze mooie stofjes binnen,
Sophia met o.a. deze prachtige rand en...


deze prachtige grote bloem.


Gisteren kwamen er weer nieuwe stofjes binnen, iets heel anders maar ook
erg leuk. Het ontwerp is al klaar, morgenvroeg meteen beginnen.
14 mei gaan we naar Karlsruhe en dan kan het  mooi mee.


Kijk dan hoe grappig die vogelhuisjes zijn...


Ik zal zo snel mogelijk het resultaat laten zien.

Tot later !!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten