maandag 5 oktober 2015

Een prachtig weekend

Op vrijdagavond reden we met heerlijke zonneschijn richting Groningen. Hier wonen onze zoon Martijn, schoondochter Corien, Thijmen (3,5) en Annelieke (4 weken). Dus Groningen heeft een grote aantrekkingskracht. Het is heerlijk om die kleintjes en groten weer te zien.

Op zaterdagmorgen fietsen Martijn en ik richting stad. De dauw zorgt ervoor dat we alle spinnenwebben goed kunnen zien, zo mooi. Het is ongeveer een half uurtje fietsen van de rand van Groningen naar de binnenstad, en we komen langs mooie plekjes.

Ik ben om 9.30 uur bij Anni van


Hier mag ik een workshop geven

Apliquick

 De dames zijn er helemaal klaar voor en het is genieten. Ik werk zelf ook graag met de "stokjes" dus
het is ook fijn om te zien wanneer anderen er plezier in hebben.

Natuurlijk koop ik ook nog een lapje !!!
Als de les afgelopen is komt Martijn mij ophalen, inmiddels zijn de anderen al in de stad. We gaan lekker samen lunchen. Aansluitend nog even de stad in en dan is het alweer tijd om op de fiets te stappen. Dit keer fietsen we een iets andere route, en dat geeft mooie plaatjes.

 


Om vier uur rijden we naar huis om twee uur later bij onze dochter Inge, schoonzoon Marcel, 
Romy(12), Mike (10) en Luna (1.5) aan tafel te schuiven voor het eten.
Dus op deze mooie zaterdag zien we al onze kinderen en kleinkinderen.

Tussendoor zijn er ook wat nieuwe aanwinsten ons huis binnengekomen.
Ik kreeg van Martijn, Corien en kids een spel.
En jullie raden het nooit of misschien wel.....


Kartonnen lapjes om afkickverschijnselen te voorkomen, haha.
Ik heb het nog niet gespeeld maar dat gaat binnenkort gebeuren, toch Anita. Op de 
hotelkamer ofzo...
Er hangen straks in het MECC in Maastricht 20 quilts van mij.
29 oktober t/m 1 november

En om het voor de cursisten nog knusser en leuker te maken spaar ik prachtige
kopjes. Ik vind ze tenminste erg mooi, en je kunt er fijn uit drinken.
Maar dat komt u zelf maar een keer proberen tijdens de les of een BEE.



Hele fijne dag gewenst,
Hannie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten