donderdag 29 oktober 2015

Wij zijn in Maastricht

Een hele poos geleden kreeg ik een uitnodiging van Ada Honders om
met 20 quilts van mij naar Maastricht te komen.
En nu is het zover.
Op de Europese Quiltkampioenschappen in het Mecc in Maastricht hangen
mijn 20 quilts.

Ik vind het een eer en ik geniet van de vele leuke reacties van
de bezoekers.


Tot en met zondag hebt u zelf de gelegenheid om de vele, vele quilts te komen
bekijken die hier hangen.
Er zijn quilts uit Israel, Turkije, Engeland, Frankrijk, Italiƫ, Duitsland,
Polen, Belgie, Finland, Zweden, Australiƫ, Zwitserland, Amerika, Estland,
Nederlandse Antillen, Litouwen, Japan, Egypte en natuurlijk
Nederland.

Zoveel quilts, dus u kunt hier genoeg inspiratie vinden.
Het is prachtig om te zien, hoewel ik ze op dit moment alleen nog maar
in de catalogus heb gezien want Anita en ik hebben nog geen
tijd gehad om rond te lopen.

Een foto vanaf ons plekje boven.


Wij gaan vandaag weer genieten, we hebben heerlijk geslapen en nu 
gaan we naar het gezamenlijke ontbijt.

Fijne dag en tot gauw.

Hannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten