donderdag 9 juni 2016

Bloemen, taart en meer.....

Wat is het toch een heerlijk weer.
's Morgens vroeg zit ik lekker in de lesruimte met de deur open,
de vogels zingen hun mooiste lied en ik zit lekker te patchen.
De planten in de tuin staan er weer prachtig bij.
En van zulke baskets word ik ook helemaal vrolijk.


Waar we ook helemaal blij van werden, gisteren...
was het feit dat Willy jarig was en toch naar de BEE kwam.
Dus snel.....


opgehangen en het mooie servies voor de dag gehaald.

En ja hoor ...


Willy bracht taart mee, en lekker dat het was.
Dus was het ook zo op, alle dames lekker gesmuld.
Ondertussen werd er natuurlijk ook nog gewerkt zoals
te zien is. Dit was een heel mooi blokje voor de SBS.

Maar vandaag heel vroeg, 5.30 uur, reden Inge en ik richting Karlsruhe.
Er waren meer mensen onderweg dus op sommige stukken hebben we 
samen wat langzamer gereden.

En soms is het dan gewoon tijd voor..


een lekkere kop thee bij Starbucks.
Maar voor de rest was het een prima reis en rond 11.15 uur waren
we bij de Messe.
Wat hier altijd zo fijn is....ik rij gewoon met de auto in de hal
en zet deze naast onze stand. Dus zo uitpakken en meteen naast
de stand zetten. Zo fijn
Auto naar buiten rijden en dan eerst een broodje met thee.


en dan snel verder met ophangen, in elkaar zetten, uitpakken,
aansluiten, inpakken, rangschikken, decoreren en ga zo maar door.
Maar het resultaat mag er zijn, vinden wij tenminste.
Morgenvroeg de laatste puntjes op de i en dan klaar voor alle
bezoekers. Misschien zien we u ook wel !!!



Tot ziens weer,
Hannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten