zondag 31 juli 2016

Ieder zijn eigen hobby !

Wat is het toch heerlijk als je een hobby hebt.
Toegegeven mijn hobby is jaren geleden uit de hand gelopen,
en is nu mijn werk.

Maar ook dat is niet verkeerd want nu heb ik heel leuk werk,
en eigenlijk hoop ik dat iedereen die werkt, zijn of haar
werk ook leuk vindt.

Maar eigenlijk gaat dit blogje over een hobby en in dit
geval over tuinieren.
Ik ben gek op mooie tuinen, vooral Engelse tuinen,
maar dit keer waren we dichter bij huis in mooie tuinen.
Ik laat jullie graag meegenieten.


Slenteren over paadjes , tussen bloemen en planten door



Nog meer mooie bloemen...


De vrouw des huizes zorgt voor alle bloemen en planten en de
man des huizes timmert en schildert de leukste "hebbedingetjes" , die vervolgens
een mooi plekje in de tuin krijgen.


En dan bijna aan het einde van mijn rondje zie ik dit....
beetje jammer.......
Ik weet heel zeker dat de oude naaimachine van Henri's oma
nooit naar de tuin zal verhuizen.


Maar het was wel een hele mooie tuin met prachtige hoekjes
en zitjes, dus leuke ideeën opgedaan.

Wanneer ik die ga uitvoeren weet bijna niemand, en zeker ik niet.

Wij zijn aan het aftellen voor onze grote tentoonstelling.
Een dikke map vol aanmeldingen, zo leuk.
Nog even geduld tot 31 augustus en dan kunt u het allemaal zelf zien.
En natuurlijk ook op 1-2 en 3 september.

Allemaal nog een fijne dag,
Hannie 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten