donderdag 15 september 2016

Een leuke donderdag

Vanmorgen vroeg op pad want we gaan naar 
's Hertogenbosch naar de winkel van Wietske en Herman. 
Voor Arnhem rijden we al langzaam in de stroom mee.
En geheel tegen het advies van de dame op mijn
dashbord gaan we over de Pleijroute. 
Goed besluit maar bij Ravenstein rijden we weer veel langzamer
dan toegestaan is.
Na twee uur en tien minuten lopen bij Bossche Quilts van Wietske 
binnen, het licht is aan, de koffie en thee al klaar.

Even kletsen en wat drinken voordat de dames komen.
Ik mag het startschot geven voor de maandelijkse groep die
mijn deurenquilt gaat maken.
Hoe leuk is dat.


De dames zijn enthousiast over het patroon en de mooie stofjes, dus ze
kunnen aan de slag.
Ik heb nog twee prachtige lapjes gekregen van Wietske. 


Ik wil nog een keer een rozenquiltje maken van stofjes die ik overal
vandaan meegenomen heb.

Weer thuis ben ik aan het borduren geslagen voor mijn
nieuwste maandblok.

En 's avonds hebben we de bon voor de proeverij "opgegeten" bij de Smoks in
Zelhem. Heerlijk op het terras gezeten en als toegift kwam ook de fanfare voorbij. 


En de kinderen konden hun ballonnen oplaten. 


Het was een prachtige avond en heerlijk om nog buiten te zitten. 

Tot de volgende keer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten